6. oktober 2010

Årets første crossløb

,

Første løbsweekend overstået med henholdsvis en første plads og en 7 plads. Alt i alt er jeg ok tilfreds med hvordan sæsonens første to løb forløb, umiddelbart var benene til mere om søndagen, men en dårlig start og 24 grader gjorde hurtigt kål på ambitionen om en placering bedre end 7pladsen. Overordnet set er jeg tilfreds, benene fungerer rigtigt godt, og det var rart at mærke.


Denne uge er en hård træningsuge frem mod Worldcup'ene i Aigle og Plzen, så idag står den på 3 timers træning på landevejen. Vi kører allerede den 13 okt sydpå, og kommer først til Danmark igen den 27 okt. Efter WC i Aigle, kører vi lige et smut til Munchen og besøger min lillebror, og derefter kører vi de sidste 3 timer til Plzen.


Nu glæder jeg mig til på lørdag at vise tøjet og udstyret frem til de 2 danske løb - Hammel og Nørre Søby. Desværre er min DM dragter ikke kommet endnu, men jeg har set billeder, og det bliver helt sikkert en smooth ride :-)


Inden jeg lige smutter ud på rammen, for I lige et team billede.


0 comments to “Årets første crossløb”

Send en kommentar

 

Nikoline Hansen Blog Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger