10. oktober 2010

Cross i Favrskov og Nr Søby

,

Weekendens program stod på 2 styks træningsløb i DK, nærmere bestemt Hammel og Nr. Søby. Hammel havde disket op med en forholdvis sandet rute, hvilket var super fedt, og kun gjorde at jeg endnu mere ser frem til worldcup'en i Koksijde om nogle måneder. Det er og bliver mit yndlingsløb. Jeg halvsov lidt i starten og fik ikke rigtigt skudt kanonen af, som jeg ellers havde planlagt. Gearingen var lige lav nok, men den skal nok blive ændret til på søndag, hvor der skal gives fuld gas hele vejen! Efter en lidt skidt start, hvor benene ikke helt lyster som de plejer begynder de så stille og roligt at blive vakt til live igen. Dejligt! Dette betyder også, at jeg forholdsvis tidligt i løbet overtager føringen og stabilt udbygger denne hele vejen.


Dagen efter i Nr. Søby gentog lidt samme scenario, starten sad ikke lige i skabet, men efter 100 meter overtog jeg føringen og udbyggede den hurtigt. Dele af ruten idag (søndag red) var meget mtb præget, med singletracks og rødder, hvilket ikke var dt fedeste af køre på. Benene var selvfølgelig mærket efter en hård uge samt 2 løb i træk. Nu står den i morgen på ren afslapning - mandag på arbejde plejer at være en stille og rolig dag på kontoret ;-) Derefter er der tirsdag 2 timers træning på rammen inden turen går sydpå til første worldcup i Aigle, og jeg glæder mig som et lille barn.
Martin Mbaek - www.mbaek.dk var til stede ved løbet i Hammel og tog nogle fantastiske billeder! i kan se flere billeder på hans hjemmeside fra løbet af.

Nikoline








0 comments to “Cross i Favrskov og Nr Søby”

Send en kommentar

 

Nikoline Hansen Blog Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger