30. maj 2010

sol, sommer og øhhh!!!

,
Ja så er der igen allerede gået en rum tid siden sidste opdatering. Tiden flyver bare afsted, selvom jeg de sidste par uger nærmest har siddet indespærret på øverste etage for at færdiggøre en alt for stor skr. opgave. I fredags blev den alleveret til tiden und alles, så det var en kæmpe byrde, der blev taget af mine skuldre. Fejringen blev gjort på behørligvis med en DM sølv medalje i holdløb senere samme aften.


Men måske jeg lige skal skrue tiden en halv omgang tilbage.


Den 12/05 spændte jeg mtb skoene på fødderne og deltag i årets først mtb-løb. Ruten foregik i og omkring Oure idrætshøjskole, og var super fed, den var fyldt med trapper, høje samt en masse andre virkelig cool passager. Det var super fedt endelig efter al den landevejstosseri at komme ud og lufte den breddækkede.


Ellers stod den i pinsen på det klassiske pinsecup, eneste ændring for denne gang var at Viborg var lavet om til en enkelstart. Kort opsummeret blev jeg lørdag fanget bag et kæmpestyrt på 2 omgang som gjorde at hele klassementet var kørt. Derefter skiftede jeg fokus, og fik en masse god løbstræning ud af det. Formen er på nuværende egentlig ok, selvom jeg intet gør for at være skarp til landevejen kørte det faktisk okay i Pinsen, hvilket var en dejlig overraskelse! Altid godt med lidt morale frem mod næste træningsperiode. De sidste 14 dage har været ren restitution i hvert fald på cyklen, men så har skolen i stedet for fået et hak opad på prioteringslisten, hvilket er mere end usædvanligt.

Nu venter jeg bare på, at den danske sommer på et eller andet tidspunkt viser sit sande ansigt.

0 comments to “sol, sommer og øhhh!!!”

Send en kommentar

 

Nikoline Hansen Blog Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger