29. september 2010

Countdown - 4 days to season starts :-)

,
Solen skinner fra en skyfri himmel her til formiddag/morgen i Odense, men i stedet for at komme ud i det dejlige solskin, er jeg på vej ned i kælderen for at køre mig selv helt til hundene på min hometrainer. Jeg spiste morgenmad for lidt over en time siden, men baseret på tidligere dårlige oplevelser skal jeg vente i hvert fald 1½ time før jeg sætter mig på cyklen. Havregryn og rosiner smager bare ikke godt 2 gang.
Nu er der snart ikke lang tid til at det går løs for alvor, og jeg ville da lyve, hvis jeg ikke var nervøs for, hvordan benene de vil reagere, når det først for alvor går løs på lørdag. :-) men jeg glæder mig, skal nok sørge for at holde jer opdateret!
Nikoline

0 comments to “Countdown - 4 days to season starts :-)”

Send en kommentar

 

Nikoline Hansen Blog Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger