23. september 2010

A lady in pink!!!

,
Til den kommende cross sæson bliver jeg en del af det tyske crosshold stevens-1acrossteam.de. Jeg er super glad for at blive en af the ladies in pink, og glæder mig utroligt meget til at cross sæsonen for alvor begynder. Min sæson starter den første weekend i oktober med en teamsamling i Hannover, hvor teamet holdet til.


I år er planen at jeg skal køre en del flere tyske cross løb, hvilket også passer mig udemærket, idet Deutschlandcup altid er udfordrende og sjove at køre. Første worldcup start bliver den 17 okt i Aigle i Schweiz, derefter går turen videre til Tjekkiet, hvor næste WC foregår. I det løbet allerede er den 24 okt, dvs. ugen efter bliver jeg i Tjekkiet hele ugen, for at undgå alt for lange og trættende køreture.


I år skal jeg køre på stevens super-prestige, og efter at have prøvekørt cyklerne i ca. en uge, er jeg super godt tilfreds. De spiller max! Så nu er der ikke andet tilbage end at tælle ned til vejret bliver dårligere og koldere, således at fantomdragten igen kan blive fundet frem...
Nikoline

1 comments:

  • 8. oktober 2010 kl. 09.13
    Katarina M-I says:

    Gratulerer med nytt hold!
    Ses vi på Mallorca 2011?

    delete

Send en kommentar

 

Nikoline Hansen Blog Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger