19. september 2010

kage og cross intervaller

,
Kage og cross intervaller kan det blive meget bedre på sådan en højhellig søndag!! I mandags var jeg i Hannover for at hente mine nye stevens cross cykler, og idag blev den ene så tæsket igennem på hometraineren. Det har været fantastisk igen at få de bredere dæk under, men jeg må indrømme, at jeg lige skal vende mig til at sidde på mine crosscykler. I torsdag var Kenneth og jeg ude og gi den lidt gas på vores hjemmelavede cross rute, hvilket også var super fedt ;-)
De sidste mange uger har jeg siddet trofast hver tirsdag og set det søde liv på DR1 og i fredags skulle jeg så prøve kræfter med en chokolade kage med blåbærcreme. Efter 2 timers kogekunst hvor 3 forskellige gryder samt diverse skåle blev taget i brug, var resultatet super godt. Eneste minus var at der godt kunne have været mere blåbærcreme på toppen af kagen, men resten bliver bare spist som ekstra ved siden af.
Cross sæsonen starter for mit vedkommen den 2 og 3 oktober med cross løb i Tyskland, derefter går det slag i slag med diverse løb. Den 17 okt. går starten på Worldcup sæsonen i Scweiz, og allerede ugen efter er der WC i Plzen i Tjekkiet. Så jeg venter med spænding på, at sæsonen starter, vejret udenfor er efterhånden på rette spor med al det regn og blæst.
Jeg har for denne cross sæson skrevet kontrakt med det tyske cross hold stevens 1a crossteam - www.stevens-1acrossteam.de. Derfor skal jeg i denne sæson kører en del flere tyske løb end sidste år. Alt i alt glæder jeg mig bare super meget til at komme igang med cross sæsonen. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente, jeg har i år trænet mere målrettet mod cross sæsonen, så håber virkelig at det kommer til at gå godt i år. Hoved fokus bliver lagt på worldcup og årets større sæson mål er igen, at kvalificere mig til VM i St. Wendel. I løbet af denne uge skal jeg nok få taget nogle billeder af mine nye super skarpe stevens super prestige cykler samt cykeltøjet. It's gonna be a smooth ride.
Det var vist lige alt for nu, jeg må hellere komme tilbage til min dejlige kage.
Nikoline

0 comments to “kage og cross intervaller”

Send en kommentar

 

Nikoline Hansen Blog Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger