17. marts 2010

jubii så er der kun ca. 6 mdr. til!!!

,
Besøg min hjemmeside?Jeg ved godt at der har været lidt stille omkring min lille blog/hjemmeside, men der har simpelthen tror det eller ej ikke været meget som var værd at skrive om.

Jeg har pendlet imellem en aktiv tilværelse på uni, og træning samt arbejde, og ja i læste rigtigt!!! Jeg har nok aldrig været så aktiv på mit studie, som jeg er nu, og det sir ikke så lidt endda. Jeg satser på at blive færdig med min bachelor til oktober, og så er jeg langt om længe færdig med 1. del :-), og så må vi se om del 2 (kandidaten) kommer på plads også, men det vil kun tiden vise. Nu tar jeg lige en chiller og får først den her L... markedsanalyse opgave færdig!!! :-)

Om lige præcis en uge tar jeg cyklen, kærsten og kufferten på nakken og flyver til Palma de Mallorca, og der har bare at være godt vejr dernede på de kanter, ellers bliver jeg godt nok tøsefornærmet!

men det var lige alt for nu! Min nye cykel kommer snart til Fyn, altid godt med nyt grej, for så er det i hvert fald ikke udstyret jeg kommer til at gå ned på.

Mallorca - here I come!

0 comments to “jubii så er der kun ca. 6 mdr. til!!!”

Send en kommentar

 

Nikoline Hansen Blog Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger