25. oktober 2009

GripGrab sponserat

,
Jeg har i denne sæson været så heldig at få en beklædning sponsor - GripGrab. Jeg har igennem den sidste stykke tid afprøvet produkterne både til træning og løb, og jeg er ovenud tilfreds. Det hele spiller bare max.

GripGrab er en dansk virksomhed med speciale i udvikling af cykelhandsker, hjelmhuer og skoovertræk. GripGrab er danskejet, og bag det står de tre Krøyer brødre – Martin, Bjørn og Kristian. GripGrab er min sponsor af cykelhandsker og skoovertræk. Produkterne er udviklet og designet i samarbejde med cykelfolk. Cykelhandskerne har en perfekt pasform og flere er specielt udviklet til MTB og Cykelcross. Den store bredde i sortimentet gør at jeg altid har en cykelhandske der passer vejr og vind.

0 comments to “GripGrab sponserat”

Send en kommentar

 

Nikoline Hansen Blog Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger