29. september 2009

sol, sommer og cross

,
Besøg min hjemmeside?Så blev årets første cross løb gennemført i 25 grader varme og høj sol. Fra start til sluttede bankede solen ubarmhjertigt ned på os. Jeg er så heldig at jeg har fået lavet en specialfremstillet DM-fantom dragt i et kraftigere stof således at det er nemmere og holde varmen!!! Og jeg havde i hvert fald ingen problemer med at holde varmen - tværtimod.

Vi var ca. 30 damer til starter - super fedt med et ordenligt felt. Jeg starter som sædvanlig allerbagerst, så der var kun en vej - og det var frem! Jeg får en super start og kommer først rundt i første sving, og kan se at jeg allerede har 20m. hvilket ikke helt var planlagt, men der er ikke andet at gøre end at træde til. De første par omgange går ok, men jeg mister nogle placeringer for hvert sandstykke! De først mange omgange lukker jeg hullet efter hvert stykke, men efterhånden slipper krafterne op og jeg kører i mål som 10'er.

Nu er fokus sat mod årets første WC - Treviso 4.okt. som jeg regner stærkt med at køre, hvis DCU får mig med. De havde nemlig lige glemt at tilmelde mig - hvilket nok må siges at være en mindre vigtigt detajle....!!!

0 comments to “sol, sommer og cross”

Send en kommentar

 

Nikoline Hansen Blog Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger